Du kan altid kontakte Bytorv Horsens centerkontor, hvis du har spørgsmål. Vi svarer dig, så hurtigt vi kan. Send en mail til os på info@bytorvhorsens.dk
Adresse
Bytorv Horsens
Centerkontoret
Søndergade 14, 3. sal
8700 Horsens
Glemte sager
Har du tabt eller mistet noget under dit besøg i Bytorv Horsens, så kontakt vores vagt fra Securitas på mailen vagthorsens@securitas.dk
Scandinavian Shopping Center Partners er ansvarlig for driften og udlejningen af butikker i Bytorv Horsens.
Hvis du vil være med på vores rejse, så kontakt Anette Vestergaard og få en snak om mulighederne.
Centerdirektør:
Anette Vestergaard
Telefon: 30 68 19 94
Mail: av@sscp.io
Event- og marketingkoordinator:
Søren Riis
Telefon: 21 44 78 86
sr@bytorvhorsens.dk
Udenfor åbningstiderne henviser vi til vagtcentralen på telefon 70 26 36 50. OBS: Gebyr med kontant afregning kr. 350,-.
Pris pr. påbegyndt time: 16 kr.
OBS: Hele april, maj og juni 2024 kan du parkere gratis i p-kælderen fra kl. 18 og til p-kælderen lukker.
Der forefindes 2 stk. handicappladser, som du finder lige ved indgangen til centeret og ved vores betalingsautomater.
Klik her og find vores oversigt over pladserne
Du finder Bytorv Horsens lige midt på strøget i Horsens. Eller mere præcist Søndergade 14, 8700 Horsens.
Kommer du i bil, kan du få et overblik på kortet nedenfor. Kør direkte til parkeringskælderen i Løvenørnsgade 4-6, 8700 Horsens.
Her kan du holde trygt og sikkert, mens du og familien gør jeres indkøb.
Vi glæder os til dit besøg!
Har du brug for lidt plads til at promovere et produkt eller et godt formål? Så lej en plads på Torvet. Om du er en forening, handelsdrivende eller har andet erhverv er du velkommen til at kontakte os på nedenstående mail for nærmere information om mulighederne for at leje centertorvet. Du skal dog være opmærksom på, at vi ikke udlejer stadeplads til virksomheder, der betragtes som konkurrenter til Bytorv Horsens’ butikker.
Pris: 2.500 kr. ekskl. moms pr. dag.
Kontakt
info@bytorvhorsens.dk
Fest og glade dage for børnene
Skal du holde årets børnefødselsdag, stor fest eller blot gøre lidt ekstra ud af hverdagen eller weekenden? Så lej vores store hoppeborg. Du kan være helt sikker på mange timers sjov underholdning – og at det bliver et hit hos alle dine gæster.
Vi lejer hoppeborgen ud fra 1. april til og med oktober. Du kan enten leje den fra tirsdag til torsdag eller fra fredag til mandag. Send os en mail med dine ønsker på nedenstående mail. OBS: Din bestilling er først gået igennem, når du får en bekræftelse fra os.
Pris for leje fra tirsdag til torsdag 750 kr.
Pris for leje fra fredag til mandag 1.000 kr.
Mål: 260x370x450 cm (H x B x D)
Kontakt
sr@bytorvhorsens.dk
Kan hoppeborgen opstilles udendørs?
Ja, hoppeborgen kan både opstilles ude- og indendørs i en større hal. Bemærk hoppeborgens mål, hvis den opstilles indendørs. Mål: 260x370x450 cm (H x B x D)
Hvordan oppustes hoppeborgen, og hvordan tømmes den for luft igen?
For at pumpe luft ind og efterfølgende ud af hoppeborgen igen anvendes den medfølgende blæser. Blæseren sættes til almindelig stikkontakt, og når blæseren slukkes tager den luft ud.
Hvordan får jeg hoppeborgen transporteret hjem?
Hoppeborgen ligger på en trailer, som kan lånes ifm. leje af hoppeborgen.
Hvor mange børn må være på den ad gangen?
Der kan være ca. 5 personer på hoppeborgen ad gangen.
Er den dækket af en forsikring, hvis der skulle ske uheld med selve hoppeborgen?
Nej, brug af hoppeborgen sker på eget ansvar.
Kan jeg leje hoppeborgen hele året?
Nej, hoppeborgen kan kun lejes fra 1. april til og med oktober.
I vores helt nye babylounge har du mulighed for at trække dig tilbage i hyggelige omgivelser med din baby, når der skal ammes eller pusles.
I babyloungen finder du puslebord, rindende vand, stole og en mikroovn, som du frit kan benytte når du skal give din baby mad.
Du finder babyloungen ved toiletterne ved Cafe Check-In.
Gælder for konkurrencer på Bytorv Horsens facebookside
Sådan deltager du
Man kan deltage under forudsætning af, at retningslinjerne for brugen af Facebook overholdes.
Om præmien
Præmien fremgår af konkurrenceopslaget på Facebook.
Præmien skal afhentes i Bytorv Horsens og kan ikke byttes til kontanter eller andre varer.
Ved gavekort/varer tilknyttet specifikke butikker, gælder butikkens retningslinjer for gavekortet/varen.
Hvordan udtrækkes vinderen?
Vinderen vil blive valgt af et panel nedsat af Bytorv Horsens. Dette panel alene afgør, hvem der vinder konkurrencen. Alle kommentarer tilknyttet konkurrenceopslaget, tages i betragtning. Hvis det fremgår af opslaget, at vinderen findes ved lodtrækning, vil denne lodtrækning være tilfældig.
Vinderen vælges på tidspunktet, der er angivet i opslaget. Vinderen vil derefter få besked direkte i kommentartråden med yderligere information.
Hvem arrangerer konkurrencen?
Konkurrencen arrangeres af Bytorv Horsens. Ansatte i Bytorv Horsens, Bytorv Horsens butikker/restauranter og BOCCA har ikke mulighed for at vinde præmier i konkurrencen.
Arrangøren reserverer sig retten til, under rimelige omstændigheder, at aflyse konkurrencen på et hvilket som helst tidspunkt uden derved at pådrage sig nogen form for ansvar. Nærværende regler kan til enhver tid ændres uden forudgående varsel. Meddelelse om eventuelle ændringer vil blive annonceret på Bytorv Horsens officielle facebookside.
Ansatte i Bytorv Horsens kan ikke blive udtrukket som vindere af konkurrencer.
Man skal være fyldt 18 år, for at kunne vinde præmier indeholdende alkohol eller tobaksvarer.
Konkurrencen er på ingen måde sponsoreret af, støttet af, administreret af eller associeret med Facebook.
Facebook har intet ansvar for elementer i konkurrencen.
Gælder for konkurrencer på Bytorv Horsens Instagram.
Sådan deltager du
Man kan deltage under forudsætning af, at retningslinjerne for brugen af Facebook overholdes.
Om præmien
Præmien fremgår af konkurrenceopslaget på Instagram.
Præmien skal afhentes i Bytorv Horsens inden den deadline, som oplyses direkte til vinderen, og kan ikke byttes til kontanter eller andre varer.
Ved gavekort/varer tilknyttet specifikke butikker, gælder butikkens retningslinjer for gavekortet/varen.
Hvordan udtrækkes vinderen?
Vinderen vil blive valgt af et panel nedsat af Bytorv Horsens. Dette panel alene afgør, hvem der vinder konkurrencen. Alle kommentarer tilknyttet konkurrenceopslaget, tages i betragtning. Hvis det fremgår af opslaget, at vinderen findes ved lodtrækning, vil denne lodtrækning være tilfældig.
Vinderen vælges på tidspunktet, der er angivet i opslaget. Vinderen vil derefter få besked direkte i kommentartråden med yderligere information.
Hvem arrangerer konkurrencen?
Konkurrencen arrangeres af Bytorv Horsens. Ansatte i Bytorv Horsens, Bytorv Horsens butikker/restauranter og BOCCA har ikke mulighed for at vinde præmier i konkurrencen.
Arrangøren reserverer sig retten til, under rimelige omstændigheder, at aflyse konkurrencen på et hvilket som helst tidspunkt uden derved at pådrage sig nogen form for ansvar. Nærværende regler kan til enhver tid ændres uden forudgående varsel. Meddelelse om eventuelle ændringer vil blive annonceret på Bytorv Horsens officielle facebookside.
Ansatte i Bytorv Horsens kan ikke blive udtrukket som vindere af konkurrencer.
Man skal være fyldt 18 år, for at kunne vinde præmier indeholdende alkohol eller tobaksvarer.