Åbent i dag:

XX-XX

Børneloppemarked

Søndagshygge for hele familien

Kom og vær med, når vi forvandler Bytorv Horsens til et stort børneloppemarked. Dette er alle tiders chance for at få ryddet op på børneværelset, i skabe og skuffer. Tag det hele med, når vi holder loppemarked i tørvejr søndag 6. juni fra kl. 11-15. Du må sælge alt, hvad der hører sig til kategorien børn.

SÅDAN GØR DU:

Book din plads her 
Det koster 100,- plus billetto-gebyr. Vi donerer 20,- pr. solgt stand til Red Barnet Horsens. For pengene får du dit eget loppeområde med et tilhørende bord – resten skal du selv sørge for – eneste krav er at du holder dig indenfor det anviste område. Vær opmærksom på, at vi har et begrænset antal pladser. Købet er bindende, det vil sige at vi ikke returnerer beløbet, hvis du skulle blive forhindret i at deltage.
Loppemarkedet vil være fordelt rundt omkring i centeret, så vi ikke er for mange samlet et sted. Grundet COVID-19 anbefaler vi også at I må være max. 2 personer i standen.
Hvis du har lyst til at donere, de ting du IKKE sælger, til Red Barnet, så lader du det bare stå og vi vil sørge for at tingene bliver afleveret.

PRAKTISKE INFORMATIONER 
(Til dig, der vil leje/lejer stand)

DET MÅ DU SÆLGE:

Du må sælge alt inden for legetøj, tøj, sko, accessories og brugskunst for børn i alderen 0-15 år.

Alt hvad du sælger, skal være i god stand. Det vil sige, at der ikke må være slidt, hullet, nusset, plettet eller beskidt tøj.
Vi opfordrer til, at du generelt er kritisk med de ting, som du gerne vil sælge og overvejer, om hver ting er noget, du selv ville købe.
Der er ikke noget krav til mærker, der må sælges.
DU må IKKE sælge NYE varer på standene.

OPSTILLING AF VARER

Dørene åbnes kl. 10 for dem, der har en stand. Standen skal være klar til dine kunder kl. 11.00.
ÅBNINGSTID:
Loppemarkedet har åbnet fra kl. 11 til 15.00. Kl. 15.00 skal der pakkes ned. Standende skal være ryddede senest kl. 16.

HVOR SKAL JEG STÅ

Når du ankommer, vil du ved indgangen få fortalt, hvor du har fået tildelt din stand. Alle borde/stande vil have et standnummer ovenpå bordet.

BORDE

Der vil være et bord opstillet i målene 80 x 180 cm på alle stande.

AFBESTILING AF STAND OG AFLYSNING

Tilmelding er bindende ved betaling. Vi kan desværre ikke annullere din bookning, hvis du pludselig ikke kan komme.
Hvis smittetal og andre krav fra myndighederne ændrer sig, ser vi os nødt til at aflyse. Hvis det er os der aflyser, får du selvfølgelig dine penge tilbage.

BYTTEPENGE

Da der på dagen handles mellem privatpersoner, skal du have kontanter med, da det ikke nødvendigvis er alle, som modtager mobilbetaling. Hvis du har en stand, er det derfor en god idé at have byttepenge med hjemmefra.

Find andre aktiviteter